.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر عامل جدید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری معرفی شد

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: تمام تلاش را بکار خواهیم گرفت تا هیچ مصرف کننده ای در استان مشکل سوخت نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز: محمد مهدی قرایی در مراسم معارفه مدیر عامل جدید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری که در سالن همایش این شرکت و با حضور مسئولان شرکت حمل و نقل،جمعی از مدیران کل استان،مدیران شرکت پخش استان های گیلان و گلستان ،مدیران پخش نوشهر و چالوس، جایگاه داران و کارکنان این شرکت برگزار شد اظهار امیدواری کرد: با توانمندی که در شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری و تعامل و همکاران خدماتی در خورشان به مردم مازندران و کشور بویژه در فصول سفر و شرایط فعلی کشور که همراه با تحریم است ارایه شود.

وی ادامه داد: تامین سوخت نیروگاه شهید سلیمی نکا به عنوان بزرگترین نیروگاه کشور و تخلیه فراورده های سوختی از بندر مهمترین وظایف مناطق عملیاتی شرکت ملی پخش و فراورده های نفتی است که انتظار می رود به نحو شایسته ای انجام شود.
مدیر جدید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری اظهار داشت: تمام تلاش را بکار خواهیم گرفت تا هیچ مصرف کننده ای در استان مصرف سوخت نداشته باشد.

محمد رضا مظلومی مدیر سابق شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری ادامه داد: از سال 85 و روز اول کاری خود در این حوزه توسعه مخازن استراتژیک یکی از دغدغه های این شرکت بوده که با تهیه زمین 110 میلیون لیتر در ذخیره سازی سوخت استان افزوده ایم.

مظلومی از ذخیره سازی گاز مایع در منطقه ساری به عوان نگین تاسیسات ذخیره سازی در صنعت پخش یاد کرد و افزود: در حال حاضر تاسیاسات آن ناتمام و ناقص از نکا به این شرکت واگذار شده بود.
مدیر سابق شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری خاطرنشان کرد: در هدفمندی یارانه ها توانستیم به عنوان قطب تغییر قیمت با کمترین تبعات وظایف خود را انجام دهیم.
وی اظهار داشت: در این مرکز امکان صادرات سوخت هوایی طراحی شد و به عنوان تنها انبار مدرن نیز که از امکانات بارگیری نفتکش ها برخوردار است.

مظلومی تجهیز جایگاه ها به سامانه سوخت هوشمند،دریافت بنزین سوپر از خط را از دیگر امور انجام شده دانست و افزود: امروزه منطقه ساری تامین کننده بنزین سوپر استان های مازندران،گیلان،گلستان و سمنان است که علی رغم این حتی در تابستان امسال توانستیم برای استان تهران سرویس دهی کند.

مدیر سابق شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری خاطرنشان کرد: در خصوص بنزین سوپر جهت گیری به سمت شرکت های دانش بنیان است و منطقه ساری پایلوت 2 پروژه مهم انتقال راه پروژه از سیستم مانیتورینگ و بدون دخالت دست و اندازه گیری نفتکش ها به طور دیجیتال است.

خاطر نشان می شود ،محمد مهدی قرایی فوق لیسانس مدیریت دولتی با 31 سال سابقه خدمت در شرکت پخش فراورده های نفتی در مناطق مختلف کشور از جمله تربیت حیدریه ،کرمان،مشهد و ساری خدمت گذاری کرده است.

حاشیه مراسم:  آنچه در این مراسم تودیع و معارفه جذاب و دیدنی بود اظهار مراتب سپاس و تقدیر و تشکر از محمدرضا مظلومی به عنوان مدیر سابق و موج تبریکات و خوشامدگویی به محمد مهدی قرایی مدیریت جدید شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ساری از سوی مدیران،کارکنان،همکاران،جایگاه داران و مدیران شرکتهای حمل و نقل می باشد که هیاهوی وصف ناشودنی در سالن با روبوسی و اهدا دسته گل به راه انداخته بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.